Pagina's

zondag 23 september 2012

baby girl

Vandaag ben ik lekker in de weer geweest met stickles... Ik zag de sketch op het clean & simple stamping blog. Heb helaas niets gestempeld dus kan met dit kaartje niet meedoen aan de challenge... Vind het wel een leuke sketch dus wellicht dat ik er toch nog wat stempels bij ga pakken... Verder wil ik met dit kaartje ook nog een keer meedoen bij MSCS, deze keer met het rijtje roze-stans/pons-kant. Ik hoop maar dat ik niets over het hoofd zie... Heb nog wat ideetje voor dit challengeblog uitgetekend dus als ik er tijd voor vind zal ik er nog mee spelen. Vind het zo leuk om de hersenen te kraken en mogelijkheden uit te zoeken met deze afgebakende bingo!




9 opmerkingen:

Nelleke zei

Leuke kaart em ik ben ook even wezen kijken bij clean & simple
Groetjes, Nelleke

Miranda zei

BINGO!! WAAW, kijk dat noem ik nou een creatieve bingo, slim met de kleuren gespeeld en toch precies volgens de regels. Knap gedaan, fijn om te zien dat iemand de bingo wel heel leuk vindt. Groetjes Miranda MCSC.

Mieke zei

Wat een fantastisch mooie kaart heb je gemaakt!
Ik ga muggenziften: EIGENLIJK mag het steentje op de B van Baby niet omdat dat in een ander rijtje staat, maar daar ga ik nu verder niet moeilijk over doen, want de rest klopt echt helemaal!
Dank je wel voor deze prachtige bijdrage aan de Bingo-challenge bij MCSC!

Marlieke zei

Heel erg goed! Supermooi! Werk die andere ideetjes nog maar gauw uit want ik ben heel nieuwsgierig :-) Nogmaals bedankt voor je deelname aan MCSC.

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Oh deze is geweldig! Nu weet ik hoe je het kant ook kan gebruiken! ;-)

Mieke zei

Nu issie perfect zie, super! :-))

Christine zei

Knap hoor, een prachtige bingo-creatie!
Leuk dat je weer meedoet met MCSC!
Liefs
Christine

Marit zei

Zo leuk dat je meedoet met deze prachtkaart! Heel erg mooi gemaakt, petje af!

Groetjes,
Marit

Bianca Kalksma zei

dit is ook een leuke originele kaart!!!!